جمعه 14 اردیبهشت 1403

 

دکترمحمد رفیعی:

پایان فستیوال بسکتبال خیابانی گیلان جام نوروز گرامیداشت سیل زدگان با شناخت تیمهای برتر

 

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :

رقابتهای فستیوال بسکتبال خیابانی گیلان جام نوروز گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتاگان سیل

شمال و جنوب کشور یا قهرمانی " یاران بهنام " در زیر 18 سال و "پنج کفشها "

در بالای 18 سال به پایان رسید .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - بسکتبال گیلان در سالهای اخیر شاهد رشد و تکاپوی قابل قبولی است . دکتر رفیعی و همکارانش در هیئت بسکتبال استان گیلان در تلاش هستند تا موجبات ارتقای این رشته آکادمیک را فراهم آورند .

دکتر محمد رفیعی : کمیته بسکتبال خیابانی متولی اولین رویداد منطقه ای کشور در سال 1398

اولین فستیوال بسکتبال خیابانی کشور همزمان با افتتاح چند سایت بسکتبال خیابانی در رشت برگزار شد ، در حال حاضر بیش از 30 سایت بسکتبال خیابانی در استان فعال هستند و در ثبت ایونت در سایت فدراسیون جهانی هم گیلان سرآمد این اتفاق است .

دکتر رفیعی با اشاره به برگزاری اولین تورنمت بسکتبال کشور و گیلان با حام نوروز گرامیداشت درگذشتگان سیل شمال و جنوب کشور افزود : این رقابتها با حضور 16 تیم از هفتم فروردین در زمین بسکتبال شهدای منظریه آغاز شد . 

ذکتر محمد رفیعی در ادامه گفت : این رقابتها در رده سنی  زیر 18 سال با حضور تیمهای : طلایی ، یاران بهنام ، ستارگان صومعه سرا ، عدالت ، جوانان رشت ، آستانه ، استارت ، نورت بسکت ، آپرین برگزار شد و در رده بالای 18 سال با حضور تیمهای : داماش ، پارک شهر ، ستارگان صومعه سرا ، ، درفک ، فریکز ، استارت ، نورت استریت زون ، 5شوز به صورت دو حذفی برگزار شد .
 
دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :
رقابتهای فستیوال بسکتبال خیابانی گیلان جام نوروز گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتاگان سیل شمال و جنوب کشور یا قهرمانی " یاران بهنام " در زیر 18 سال و "پنج کفشها " در بالای 18 سال به پایان رسید .
دکتر محمد رفیعی به کیفیت مطلوب در برگزاری اشاره کرد و افزود : اولین دور این رقابتهای سال گذشته با حضور نمایندگانی از مازندران ، گلستان ، اردبیل ، تبریز و خوزستان برگزار شد و در رقابتهای امسال با تدبیر کمیته بسکتبال خیابانی و تلاش آقای عاشوری و همکارانش این رقابتها به جهت گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان و حادثه دیدگان سیل در گلستان ، مازندران ، فارس برگزار شد .
دکتر رفیعی به تیمهای برتر این دور از رقابتها اشاره کرد و افزود : در پایان این رقابتها ، در رده زیر 18 سال یاران بهنام به مقام قهرمانی دست یافت و ستارگان صومعه سرا نائب قهرمان شد . در رده بالای 18 سال هم پنج کفش ها به مقام قهرمانی دست یافت و و محدوده خیابان شمالی هم نائب قهرمان این رقابتها شد .
 
عاشوری ریئس کمیته بسکتبال خیابانی گیلان :
فستیوال بسکتبال خیابانی نوروز جهت دلجویی از هموطنان سیل زده برگزار شد ./ تورنمت بزرگ بین المللی را در دستور کار داریم .
عاشوری ریئس کمیته بسکتبال خیابانی گیلان ضمن تقدیر از حمایت دکتر رفیعی و همه همکارانش جهت برگزاری مسابقات افزود : لازم می دانم از حمایتهای همه علاقمندان و دوستداران بسکتبال که در ایام تعطیلات نوروز جهت برگزاری این مسابقات همکاری و همراهی کردند ، تشکر و قدردانی نمایم . از بهنام شاد دبیر هیئت بسکتبال شهرستان رشت تا تنها داور از کمیته داوران و فرد فرد دوستانی که ما را یاری دادند ، تشکر می کنم و همچنین سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری رشت که از ابتدا همراه ما بودند .
عاشوری به اهمیت همکاری هیئت بسکتبال و شخص دکتر رفیعی اشاره کرد و گفت : همانطور که وعده کرده بودیم در زمان مقرر مسابقات برگزار شد و در نهایت همکاری تیمه به پایان رسید .
وی در خصوص ادامه این راه هم افزود : در یک جلسه اولیه به برگزاری یک رویداد بین المللی و یا بزرگ کشوری طرح مقدماتی اشاره شد و انشالله به زودی طرح نهایی به هیئت بسکتبال ارائه خواهد شد تا انشاالله گیلان میزبان یک رویداد فرامنطفه ای باشد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna